MisseBanden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage)

Go down

5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Empty 5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage)

Indlæg af dk crystal-dreams Ons 17 Sep 2008 - 16:28

vi har 3 smukke killinger tilbage der søger nye hjem.
de er utrolig kælne og der er vant til både børn, andre katte og det der nu foregår
i daglig dagen.

de er klar til at komme ud i de nye hjem den 15 oktober.
de vil have:
stambog
1. vaccine,
sundhedsbog,
loppe/orme-kur
og en killinge pakke fra royal canin.

vi vil tage nogen billeder og sætte ind, men ellers henviser jeg til vores hjemmeside.
www.crystaldreams.dk
prisen for disse skønne er 2500...
dep. 1000.


jeg kan simpelthen ikke finde ud af det med billederne. så jeg henviser til vores hjemmeside.
---------------------------------------------------------------------------------
vi forbeholder os rettighed til at afvise evt. køber uden nogen videre begrundelse.


Sidst rettet af dk crystal-dreams Tirs 21 Okt 2008 - 11:54, rettet i alt 5 gange
dk crystal-dreams
dk crystal-dreams

Kvinde
Antal indlæg : 24
Age : 42
Geografisk sted : Nørreballe, lolland
Job/hobbies : salgsassistent/Automekaniker, vores opdræt, venner og familie
Antal katte : linda hansen og Brian Nielsen
Advarsel :
5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Left_bar_bleue0 / 1000 / 1005 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Right_bar_bleue

Frysninger :
5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Left_bar_bleue0 / 1000 / 1005 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Right_bar_bleue

Registration date : 11/08/08

http://www.crystaldreams.dk

Tilbage til toppen Go down

5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Empty Sv: 5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage)

Indlæg af Gæst Ons 17 Sep 2008 - 16:35

Der er et punktum i slutningen af din hjemmeside adresse, så den virker ikke når man klikker på den.

Hvorfor er de ikke neutraliserede når de flytter, det skriver du inde i tråden om snævertsynede opdrættere at de er?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Empty Sv: 5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage)

Indlæg af dk crystal-dreams Tirs 23 Sep 2008 - 14:57

tak for det. havde ikk lige set det med punktumet.

vi har valgt ikke at neutralisere, medmindre andet er aftalt. vores killinger er 12 uger når de for nyt hjem. og i følge vores dyrlæge er det for tidligt at lægge dem under kniven..
så det kommer helt anpå hvem killingen blir solgt til og solgt som. ellers er det noget der kommer til at stå i kontrakten..

sådan gør vi her og det er der sikkert mange meninger om.. :)

også var jeg lige inde og se i tråden for det mente jeg ikke at jeg havde skrevet.. og jeg fandt så ud af at jeg havde skrevet at jeg tror vi vil gøre... der er en væsentlig forskel.. jeg har nu rettet det der inde så man ikke tager fejl af hva der menes.
dk crystal-dreams
dk crystal-dreams

Kvinde
Antal indlæg : 24
Age : 42
Geografisk sted : Nørreballe, lolland
Job/hobbies : salgsassistent/Automekaniker, vores opdræt, venner og familie
Antal katte : linda hansen og Brian Nielsen
Advarsel :
5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Left_bar_bleue0 / 1000 / 1005 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Right_bar_bleue

Frysninger :
5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Left_bar_bleue0 / 1000 / 1005 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Right_bar_bleue

Registration date : 11/08/08

http://www.crystaldreams.dk

Tilbage til toppen Go down

5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage) Empty Sv: 5 smukke nfo hunner søger nye hjem (3 tilbage)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum