MisseBanden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

3 dejlige hittekillinger sælges

Go down

3 dejlige hittekillinger sælges Empty 3 dejlige hittekillinger sælges

Indlæg af Nevadaisy Søn 14 Sep 2008 - 17:53

Da vores staldkatte desværre ikke vil acceptere de små banditter, søger mine små hittekatte nye hjem.

Fælles for alle killingerne er at det har krævet tid og tålmodighed at gøre dem så tamme som de er i dag. Vi fandt dem da de var omkring 8 uger gamle. Jeg tror umiddelbart ikke de er klar til hjem med små børn endnu. Større børn der har respekt for dem og som kæler med dem på deres præmisser tror jeg dog sagtens kan gå.

Felix:
Felix: Den største killing i kuldet - en meget lang kat, med lange ben og en lang hale.
Felix var meget forsigtig og beskyttende overfor sine søskende i starten. Jeg har brugt mange timer på at nærme mig ham, men pludselig en dag overgav han sig og han er nu en stor puttetrold.
Samtidig er der dog også meget gang i ham. Han elsker at slås med de andre killinger.
Killingerne er for nogle uger siden flyttet ind hos min søster (Gitte) og hendes mand (Mike) og Felix har en sjov vane med at gå op på øverste etage og så stå at miave ynkeligt fordi han er helt alene i verden....indtil han finder ud af at han jo bare kan gå ned til alle os andre igen
Felix er rigtig god til at fange "mus" (legetøj). Når han har fået fat i noget så knurrer han højlydt så de andre killinger ikke hugger det fra ham.
Felix er ifølge Gitte den største sofakat.

3 dejlige hittekillinger sælges Felix4
3 dejlige hittekillinger sælges Felix1
3 dejlige hittekillinger sælges Felix
3 dejlige hittekillinger sælges Felix5

Filur:
Filur var meget bange da jeg først fangede ham og han sad bare og rystede og puttede sig godt op af storebror Felix. De gange vi har været hos dyrlægen er han også den der har været mest nervøs. Men i dagligdagen er han ikke en nervøs kat.
Filur var den første der tøede op, bortset fra Freja som havde haft menneskekontakt før. Han fandt hurtigt ud af at det gav lækkerier når vi kom ind til dem og Filur er en meget madglad killing.
Han har været den mindste i kuldet, men vokser nu fint.
Han er en rigtig sofakat. Han er meget social og har brug for meget opmærksomhed. Han følger efter een indtil han får opmærksomhed.
Filur kan desuden godt lide at ælte, når man kæler med ham.

Derudover så spinder både Filur og Felix meget højt og på trods af deres kælebehov er de også begge legesyge og aktive.

3 dejlige hittekillinger sælges Filur
3 dejlige hittekillinger sælges Filur2
3 dejlige hittekillinger sælges Filur3
3 dejlige hittekillinger sælges Filur4

Freja:
Freja var blevet fanget af en anden dame som havde haft hende hos sig i 3 dage, hvorefter hun blev træt af hende og satte hende tilbage til hendes søskende :( Nå, men i det mindste havde Freja det godt hos damen og hun var derfor kælen da jeg fangede dem. Hun spandt fra dag 1. Dog havde hun det ikke så godt med at blive taget op, men ville helst blive på jorden og kæles med. Det er dog blevet meget bedre.
Freja er en meget aktiv lille kat og hun har derfor næsten ikke tid til at stå/sidde stille, for der er så meget spændende der skal opleves.
Freja er derfor ikke en sofakat som de andre. Hun er kælen, men først når hun er træt og ikke kan lege mere. Fanger man hende i det rette øjeblik kan hun sagtens spinde, men hun er altså ikke en fin prinsessekat der bare ligger stille når det passer os. Så det er om at være hurtig når man kan se hun er ved at falde i søvn.
Freja har desuden en lidt sjov pels - den er sådan lidt "fåret" i det...skal nok opleves.
Freja er også den mest provokerende overfor min søsters store katte. Min søster har 4 katte og Freja synes det er skægt at gå hen og irritere dem når de f.eks. sover - for så selvfølgelig at stikke af når de vågner så hun ikke får en med poten. Så hun er ikke bange af sig.
Freja er en rigtig bandit med masser af charme

3 dejlige hittekillinger sælges Freja2
3 dejlige hittekillinger sælges Freja4
3 dejlige hittekillinger sælges Freja8
3 dejlige hittekillinger sælges Freja7
3 dejlige hittekillinger sælges Freja1

Fælles for killingerne er at:
De bruger kattebakken, de har fået ormekur 2 gange (både spoleorm og bændelorm), de har fået loppekur, de har været i bad, de er vaccineret 2 gange, de vil være neutraliserede, de spiser Sanabelle Kitten, de kan flytte hjemmefra til oktober.

Jeg vil mene de vil fungere godt som indekatte, da det går fint nu. Jeg vil derfor helst finde et hjem til dem hvor de bliver indekatte eller hvor de har adgang til indhegnet have/løbegård.
De har lige nu adgang til en løbegård. De sælges dog også til fritløb, men ikke i byområder/ved stærkt trafikerede veje.
Killingerne søger blivende hjem og da de er meget sociale skal der være mindst en anden kat. Vi vil også blive glade hvis de evt. kan komme til at bo sammen, da de har det rigtig godt sammen.

Killingernes pris er ikke helt fast endnu, da det kommer an på dyrlægeregningen. Men de koster omkring 600kr.
Er I interesseret så er I velkomne til at besøge killingerne.

Killingerne befinder sig pt. i Aabenraa, men flytter dog muligvis til Odense til oktober af personlige årsager.

Henvendelse på birma@catsuhira.dk eller 22832385

/Hanne

Nevadaisy

Kvinde
Antal indlæg : 45
Age : 38
Geografisk sted : Odense
Job/hobbies : jurastuderende
Advarsel :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Frysninger :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Registration date : 02/08/08

Tilbage til toppen Go down

3 dejlige hittekillinger sælges Empty Sv: 3 dejlige hittekillinger sælges

Indlæg af Nevadaisy Lør 20 Sep 2008 - 13:09

Killingerne får nu også en Sanabelle killingepakke med når de flytter

Nevadaisy

Kvinde
Antal indlæg : 45
Age : 38
Geografisk sted : Odense
Job/hobbies : jurastuderende
Advarsel :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Frysninger :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Registration date : 02/08/08

Tilbage til toppen Go down

3 dejlige hittekillinger sælges Empty Sv: 3 dejlige hittekillinger sælges

Indlæg af Nevadaisy Ons 1 Okt 2008 - 18:51

Killingerne bor nu i Odense, men er stadig til salg

Nevadaisy

Kvinde
Antal indlæg : 45
Age : 38
Geografisk sted : Odense
Job/hobbies : jurastuderende
Advarsel :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Frysninger :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Registration date : 02/08/08

Tilbage til toppen Go down

3 dejlige hittekillinger sælges Empty Sv: 3 dejlige hittekillinger sælges

Indlæg af Nevadaisy Søn 5 Okt 2008 - 21:31

Filur og Felix er solgt

Nevadaisy

Kvinde
Antal indlæg : 45
Age : 38
Geografisk sted : Odense
Job/hobbies : jurastuderende
Advarsel :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Frysninger :
3 dejlige hittekillinger sælges Left_bar_bleue0 / 1000 / 1003 dejlige hittekillinger sælges Right_bar_bleue

Registration date : 02/08/08

Tilbage til toppen Go down

3 dejlige hittekillinger sælges Empty Sv: 3 dejlige hittekillinger sælges

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum