MisseBanden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr)

4 deltagere

Go down

Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Empty Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr)

Indlæg af Krammedyret Tirs 5 Aug 2008 - 14:16

Secret Fantasy Air Force (kaldet Bimmer eller Bimse), skal ikke længere bruges til avl. Han søger et godt og kærligt hjem. Han er stort snakkende og en rigtig kælerøv. Han har en del pels, som kræver lidt pelspleje - men du behøver ikke at være proffesor for at kunne hitte ud af det.
Han er rød smoke med hvidt. En fantastisk flot dreng i mine øjne. Han elsker at blive nusset og kælet med.
Han er født d. 26/3-2007. Han er chippet.
Han er neutraliseret/kastreret.
Se mere om ham på min HP (på min Til salg side)

Der bliver selvfølgelig lavet en salgskontrakt på ham.
Der medfølger :
Stambog, pas, killingepakke, lidt legetøj samt en pose med det vante foder.
Pris 1500 kr
Jeg forbeholder mig retten til at afvise en køber, uden yderlig begrundelse.

Jeg kan kontaktes på en af følgende måder :
- via email (krammedyret@thyregodnet.dk)
- På mobil - ring eller send sms (22262630)
- Via min HP www.dkkrammedyret (gæstebogen)

Her er lidt billeder af ham
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Billed10 Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Billed11 Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Billed12 Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Billed13 Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Dsc_0411 Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Dsc_2010

P.S. Et 100% indeliv vil ikke være en mulighed, da han er vant til at gå ude (i voulierer), men han elsker også at ligge på sin faste plads i stuen.


Sidst rettet af Krammedyret Ons 24 Sep 2008 - 22:02, rettet i alt 7 gange
Krammedyret
Krammedyret
Proff.ævler
Proff.ævler

Kvinde
Antal indlæg : 2022
Age : 48
Geografisk sted : 7323 Give
Job/hobbies : mine børn, Fotografering, Mit katteri og at gå på Jagt
Advarsel :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Frysninger :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Personalized field : Første bruger med 1000 indlæg
Opnået d. 02.09.08 kl. 22.36
Registration date : 01/08/08

http://www.dkkrammedyret.dk

Tilbage til toppen Go down

Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Empty Sv: Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr)

Indlæg af Jeanette Fre 8 Aug 2008 - 18:13

Hvor er han dog en lækker sag, jeg er vild med de røde.
Jeanette
Jeanette
Sludrechatol
Sludrechatol

Kvinde
Antal indlæg : 587
Age : 57
Geografisk sted : Råsted 18km syd for Holstebro
Job/hobbies : Går hjemme på orlov
Antal katte : 4 Silke, Bella, Tantor og Tasja
Advarsel :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Frysninger :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Registration date : 01/08/08

Tilbage til toppen Go down

Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Empty Sv: Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr)

Indlæg af Laila Fre 8 Aug 2008 - 20:44

Tro mig han er lækker -kærlig lowe -hjerte
Laila
Laila
Selskabssnakker
Selskabssnakker

Kvinde
Antal indlæg : 328
Age : 53
Geografisk sted : vemb i vestjyland
Job/hobbies : min familie og mine dyr
Advarsel :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Frysninger :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Registration date : 02/08/08

Tilbage til toppen Go down

Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Empty Sv: Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr)

Indlæg af Misurama Fre 8 Aug 2008 - 20:47

såååk han er lækker -love

Håber du finder det helt rigtige hjem med slaver til ham!
Misurama
Misurama
Sludrechatol
Sludrechatol

Kvinde
Antal indlæg : 727
Age : 40
Geografisk sted : Asperup nær middelfart
Job/hobbies : Katte tosset produktionsmedarbeder!
Advarsel :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Frysninger :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Personalized field : 10.000 indlægs Pokal-holder
Registration date : 01/08/08

http://www.misurama.dk

Tilbage til toppen Go down

Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Empty Sv: Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr)

Indlæg af Krammedyret Tirs 23 Sep 2008 - 15:40

Bimmer søger stadig efter sit nye Konge-rige.
Krammedyret
Krammedyret
Proff.ævler
Proff.ævler

Kvinde
Antal indlæg : 2022
Age : 48
Geografisk sted : 7323 Give
Job/hobbies : mine børn, Fotografering, Mit katteri og at gå på Jagt
Advarsel :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Frysninger :
Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Right_bar_bleue

Personalized field : Første bruger med 1000 indlæg
Opnået d. 02.09.08 kl. 22.36
Registration date : 01/08/08

http://www.dkkrammedyret.dk

Tilbage til toppen Go down

Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr) Empty Sv: Smuk mainecoon dreng (kastrat) søger nyt hjem (1 år og 5 mdr)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum